Ubuntu-l10n-hu Ubuntu akadálymentes telepítés

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2008. Feb. 7., Cs, 17:46:12 GMT

> Ezek szerint ha én mondjuk pl. az Ubuntu For Blind nevet használnám,
> akkor szabadon publikálható lenne a telepítő, valamint a rootként
> történő belépés is lehetne automatikusan engedélyezett? Minden nemű
> jogi
> következmény nélkül a Canonical Ltd részéről?

Ha jól tudom, akkor az a hivatalos álláspont, hogy a disztribúció
nevében csak akkor használhatod az Ubuntu szót, ha feltünteted
mellette a Remix szót is. Bár nem tudom, hogy mennyire lett
"megbolygatva" az alaprendszer. Ha nagyon, akkor érdemes teljesen más
nevet adni. Jogilag (véleményem szerint) az "Ubuntu Remix for Blind
(People)" egy teljesen korrekt név lenne.

További jó munkát,
Szilveszter