Ubuntu-l10n-hu Ubuntu akadálymentes telepítés

Hammer Attila hammera at pickup.hu
2008. Feb. 7., Cs, 18:14:10 GMT

Sziasztok!

Szilveszter, még nem lett megbolygatva semmi magában a feltelepített
rendszerben, csak a következő dolgokat változtattam meg annak érdekében,
  hogy tudjam
egyedül telepíteni az Ubuntut minden komplikáció nélkül: A
casper/filesystem.squashfs fájlból mindent kimásoltam egy könyvtárba,
majd a célkönyvtár/etc/gdm/gdm.conf-custom
fájlba a következő sort  illesztettem a [daemons] részbe:
AutomaticLogin=false

a [security] részbe: AllowRoot=true

Ezután chroot célkönyvtár. passwd root, jelszó beállítása.
Akadálymentesítés bekapcsolása: gconftool-2 -s -t bool
/desktop/gnome/interface/accessibility
true Chrootból ki. Új filesystem.squashfs fájl létrehozása (live cd
fájlrendszere)

Iso összerakása a megfelelő módon. Így működik a telepítés, gond nélkül
tudom segítség nélkül telepíteni az  Ubuntut minden probléma nélkül.

Semmit nem publikáltam, biztonsági és jogi aggályok miatt. Csak
szerettem volna később megosztani másokkal ezt az akadálymentes
telepítőt, amíg a sudo/gksu
probléma nem kerül javításra.

Vigyázzatok magatokra!

Attila