Ubuntu-l10n-hu Ubuntu akadálymentes telepítés

Hammer Attila hammera at pickup.hu
2008. Feb. 7., Cs, 17:11:10 GMT

Sziasztok!

Azt hiszem értem a dolgot.
Most csak elméletileg kérdezem:
Ezek szerint ha én mondjuk pl. az Ubuntu For Blind nevet használnám,
akkor szabadon publikálható lenne a telepítő, valamint a rootként
történő belépés is lehetne automatikusan engedélyezett? Minden nemű jogi
következmény nélkül a Canonical Ltd részéről?

Természetesen az lenne a legjobb, ha ez az egész sudo/gksu probléma nem
lenne ahogy Károly írtad is. Az atspy környékén kellene a hibát keresni.
Időközben megnéztem a Hardyheron alpha 4-es verzióját, a probléma sajnos
ott is fenn áll, még nem javították ezek szerint pedig reménykedtem benne.

Minden esetre köszönöm a segítségeteket, elnézek az Orca levlistára is,
hátha megtudok valamit ami használható lenne.
Az Orca fordítását természetesen tovább folytatom, abból baj nem lehet.
:-):-)

Vigyázzatok magatokra!

Attila