Ubuntu-l10n-hu Leírások: játék?

Horvath Arpad horvath.arpad at szgti.bmf.hu
2006. Sze. 29., P, 14:35:56 BST

 Hóka Ádám írta (Dátum: 2006. Sep. 28.)

> Ezennel megalakult és te vagy a vezetője. ;)  Szólj, hogy mit fordítasz és majd akkor még akinek felindulása van rá, az majd besegít.
Hát még lehet róla szó később, de előbb kicsit teljesebbé szeretném
tenni a vim és a synaptic-manual fordítást.

Később az alábbi fejezeteket fordítanám:
*a Five or More/Playing Five or More
*GNOME Klotski/Objective és Playing GNOME Klotski
*GNOME Mahjongg/Playing M. és talán Brief History of M.

Kár, hogy az atomixnak nincs leírása. A névjegyben
http://www.gnome.org/projects/atomix cím szerepel, amely nem létezik.
pedig a játék érdekes.

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at szgti.bmf.hu>