[Tradutores-Ubuntu] Presentación

Fran Dieguez listas at mabishu.com
Thu May 30 22:23:06 UTC 2013

On jue 30 may 2013 20:44:59 CEST, Anton Meixome wrote:

> Fixen unha revisión da tradución realizada por Luz e considero que é
> unha excelente candidata para formar parte oficialmente do UGT.
> Agardo que os administradores (Fran Diéguez e Miguel Bouzada) poidan
> darlle unha resposta canto antes para que así as traducións que vai
> facendo (en pouco tempo está acumulando un karma 6000).
>
> Son consciente de que Miguel Bouzada pediu o relevo desta
> responsabilidade. A ver se entre os novos membros e co apoio de Felipe
> Xil (antigo coordinador) se pode retomar a actualización da
> administración do grupo.

> [...]
Polo momento non chegou ningunha solicitude de unión ao equipo.
Sen dúbida, e grazas aos apoios que lle dades, Luz formará parte do equipo.

Luz, en canto formes parte e en canto vaias rematando a traducións de
módulos informes nesta rolda. Xa que algúns dos módulos forman parte
doutros proxectos.
Desta forma nós poderemos coller ditas traducións e envialas onde
corresponda, así desta forma todas as distribucións de Linux contarán
con ditas traducións.

Saúdos e grazas pola axuda.

--
Fran Dieguez