[Tradutores-Ubuntu] GUFW

damufo damufo at gmail.com
Thu Mar 25 07:50:37 GMT 2010

Boas:

En 2010/03/24 18:40, Miguel Bouzada escribiu:
> Non creo que sexa cuestión de consenso, xa que o consenso debe acadarse
> cando hai alternativas ou dúbidas, o que en inglés se chama firewal, en
> castelan cortafuegos, en galego chamase devasa e só devasa, non hai dúbida
> ningunha.

Precisamente ese tipo de decisións fai que firewall se extenda en
detrimento das traducións ao galego, que neste caso parece que son
varias. Para min sería como dicir que como non hai consenso se poñer
fiestra, xanela, ou ventá pois poñemos window (non sei se me
arrepentirei de dicir isto).
Neste caso hai máis dunha posibilidade, entendo que o mellor é optar por
unha e cando haxa acordo, se é que non o hai, mudase polo termo elixido.