[Tradutores-Ubuntu] pestana ??

José Manuel Castroagudín Silva chavescesures at gmail.com
Fri Jun 4 15:38:02 BST 2010

2010/6/4 Enrique Estévez Fernández <keko.gl at gmail.com>:
> [...]
> ceder. Hoxe uns e mañá outros, senón non avanzamos.
>
> Eu non era partidario de xanela, prefería fiestra, polo menos é o que
> se emprega na miña zona, pero aquí a comunidade emprega xanela e xa
> está. Con respecto a separador e a outras máis, como pode ser camiño
> vs ruta. De verdade, temos que intentar asentar traducións e avanzar e
> non cada dous por tres cambiar.
>
> Eu agora estou comezando a asumir Mozilla e xa vos digo que en
> principio, tab vai a traducirse como separador. Se hai algunha
> tradución diferente tratarei de normalizala por separador.

Precisamente en Mozilla, no firefox, penso que é onde hai o maior
problema co de separador: Hai dúas cousas no navegador que se
traduciron como "separador". Unha é, naquilo de "personalizar a barra
de ferramentas", un elemento que se pode meter entre dous botóns, para
separalos. O outro, cada unha das páxinas abertas simultaneamente na
mesma xanela.

Non che parece confuso/raro/erróneo isto?

(á parte de que é o programa, por excelencia, no que se empregan
lapelas/lingüetas/separadores...)

> O dito e insisto, avancemos e pechemos temas, porque isto é imposible.
>
> Unha aperta.

Saúde,

Chaves - http://chav.es