[Tradutores-Ubuntu] [Fwd: Lucid translations are now open]

Fran Dieguez listas at mabishu.com
Fri Feb 5 09:01:18 GMT 2010

Case non me falta nada en gnome, uns cantos ficheiros que teño que
revisar concienzudamente e logo cambiar os lapela por separador, pero xa
teño moito adiantedo xa que o gnome-terminal (onde está a maioría) xa o
remitín.

Como comentei, xa non sei en que rolda :P, creo que o domingo poderei
ter todo xa subido e revisado. Para logo remitir a saco e poidamos xa
avisar en ubuntu de que poden facer o import sen ter que esperar.