[Tradutores-Ubuntu] [Fwd: Lucid translations are now open]

Miguel Bouzada mbouzada at gmail.com
Fri Feb 5 11:12:02 GMT 2010

Fran: o que dis da lista esa prioizada non está, nin xerada a de Lucid nin
actualizada (desde o 25/2)
http://l10n.ubuntu.tla.ro/
Vou traballando na lista clasica de launchpad :)

INFORMO: Estamos xa no posto 19, a 2300 liñas do 18 (superar aos daneses) e
os catalans alonxaronse outro pouco, xa están a algo máis de 10.000 liñas,
pero non abandono a meta de acercarnos