[Tradutores-Ubuntu] Aquí están as novas diapositivas do instalador de ubuntu

Miguel Bouzada mbouzada at gmail.com
Sun Apr 11 11:47:15 BST 2010

2010/4/11 Fran Dieguez <listas at mabishu.com>

> Ola,

> tal
> Así é.

> Eu poño todo arranque, desde que
> http://digalego.com/diccionario/Html/index.php?op=ver&id=6160 e ti mo
> recomendaches

Exactamente, pero alguén cambiou arrancar (posto por min) por arrincar

> do
> A min tampouco me gusta, aínda que estouno aplicado debido a que se viña
> facendo así, terase que debater.

> non
> En GNOME usamos inserir, non vexo por que está mal.

Insert → inserir → sin incluír
Enter → introducir → sin. meter, entrar

> "doado

> encontrar tamén é galego, eu traduzo como encontrar por debates
> anteriores. Ainda que a miña preferencia era, e é, atopar.

Pode que se me escapara ese debate, non lembro ter falado diso, se é así
gustariame ter unha referencia clara sobre a preferencia por encontrar,
ocultar, etc..

> ti mesmo fai unha semana recomendáchesme empregar arrancar

Por iso digo, que alguén o cambia a arrincar