[Tradutores-Ubuntu] Recomendacións de novo esquema de traballo

Antón Méixome certima at certima.net
Sun Oct 25 23:03:02 GMT 2009

Quen puider/se

Concordo co diagnóstico dos problemas ao 100%. Moito me temo que nos
queda de todo innaccesíbel o nivel de organización catalán. Baséase no
reparto do traballo e na adxudicación de responsabilidades por
paquete... aquí estamso a facer traducións intermitentes e corrección
transversal.

Pero opino que non é realista intentar montar algo semellante polos
seguintes motivos

- o número de tradutores asiduos en Rosetta, e atentos aos períodos e
modos de traballo eficaz e coordinado é moi pequeno
- o tradutor de Rosetta non "pasa" pola lista e non hai maneira de
impedir que faga o traballo que lle dea a gana e lugar do que se
necesita.
- a determinación das prioridades e a documentación no wiki é tamén un
traballo bastante groso, que supoño que hai que facer á man e estar
pendente case a diario.
- o fluxo de traballo catalán no que se preocupan tanto de tradución
en Launchpad como de integración das traducións nos proxectos
orixinais, é complexo (eles mesmos o recoñecen). No noso caso só está
ao alcance de contadísimos tradutores.
- non falemos xa de cantos membros temos con capacidade para
relacionarse no ámbito dos desenvolvedores e dos equipos de Ubuntu
para o seguimento de erros e incidencias.
- Launchpad é a porta de entrada máis accesíbel dos tradutores
novatos. Hai que asumilo pero intentar conducilos a traducir nos
proxectos base, que é onde realmente se aprende a traducir ben.

Podemos facer qué para mellorar?

- Podemos tomarnos un pouco máis en serio o tema de pertencer ao GTT
(Galician Trasnlation Team) e polo menos os que pasan a ser membros
deben ser conscientes e asumir un sistema de traballo organizado
- Pódese redactar e poñer nun wiki os aspectos básicos de procedemento
- Pódese facer unha lista cos "erros frecuentes" ou que non seguen o
estilo escollido ou os usos terminolóxicos preferentes
- Pódese crear un subequipo de revisión de traducións (só ese equipo
revisaría, dentro do GTT outras traducións)
- Pódese crear un subequipo de seguimento de erros e incidencias
- Pódese crear a figura do "titor" de novatos

A próxima Ubuntu será unha LTS. Creo que paga a pena organizalo con
tempo  a ver se conseguimos ser máis eficientes coa forza de traballo
que hai e que non prevexo que vaia aumentar.