[Tradutores-Ubuntu] ubuntu en galego

suso.baleato at xunta.es suso.baleato at xunta.es
Thu Apr 17 18:47:54 BST 2008

Felipe:

A idea é sincronizarnos co ritmo de desenvolvemento de Ubuntu, xuntando
esforzos para que tan pronto saia a versión x.4/10 esa versión xa leve
incorporadas as traducións homologábeis das que dispoñamos.

Entendo que iso sería o correcto non?

En canto á personalización, non se trataría de facer unha nova
distribución (penso que iso sería un erro) senón que a idea sería
'empaquetar' as nosas personalizacións en forma de metapaquetes .deb que
estarían dispoñíbeis no repositorio apt de mancomún. Deste xeito, só
habería que instalar unha ubuntu normal, engadir o repositorio de mancomún
e actualizar. E ademais este sistema permitiría que puideramos ter
distintos metapaquetes con distintas personalizacións, cada unha
adaptada ás necesidades do sector correspondente pero todas elas
compatíbeis coa última versión de Ubuntu.

A estratexia que estamos plantexando é esa, pero claro: eso só tería
sentido se vós tamén o vedes así e se atopamos o xeito de sincronizar os
nosos esforzos.

Dende logo por min que non quede.

Saúdos,

Felipe Gil Castiñeira escrebeu:
> Ola Suso,
>
> Non coordinarnos non tería ningún sentido: pola miña parte contaredes
> con toda a colaboración posible.
>
> Só por curiosidade: ¿Ides crear unha Ubuntu-Live personalizada, ou vai
> máis aló? ¿ídela manter sincronizada coas versións que vaian saíndo de
> Ubuntu?.  De ser así supoño que a vosa intención é que vaimos integrando
> na versión "upstream" de Ubuntu as traducións/correccións que vaiades
> facendo ¿estou no correcto?.
>
> Un saúdo.
>     Felipe.

> [...]

Xesús Manuel Benítez Baleato                Coordenador de mancomun.org
Consellaría de Innovación e Industria                  Xunta de Galicia
Praza de Europa, nº 15 - A, 6ºC 15707   Santiago de Compostela (Galiza)
(0034) 638035310 Ext: 343820/ Fax: 881999113  <suso.baleato @ xunta.es>