[Tradutores-Ubuntu] Dicionario desactualizado

Marcos García marcosgdf at gmail.com
Wed Feb 28 17:37:30 GMT 2007

Xa vexo, estiven falando co meu profesor de galego, e parece ser que non
tiña nin idea da AGAL x'D Pero díxome que iso non era oficial, e agora vexo
a web, e o idioma é moi diferente ó noso x¡D

Así que, vou ignorar esa asociación, pero de todas formas, non pode ser que
o oficial teña o diccionario desactualizado mentres o da AGAL (non oficial)
ten, como dixo antón, máis de 90 000 entradas

E con respecto o da ciberirmandade, penso que se podría comunicar con eles
para iso