[Tradutores-Ubuntu] Firefox ao Galego

Felipe Gil Castiñeira felipexil at gmail.com
Tue Oct 31 18:13:46 GMT 2006

Ola de novo,

Só un pequeno apunte, (porque non me gusta deixar de darlle
recoñecemento a todos os que o merecen): antes cando falaba da xente que
está no grupo que trata de "reoficializar" a tradución de mozilla ao
galego, e está tamén no noso grupo, esquecín a Daniel Muñiz. Non hai
ninguén máis, ¿non?.

Un saúdo.
    Felipe.