Grup de treball sobre tecnologia a la trobada de la (C) Unitat Popular

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Thu May 8 18:56:22 UTC 2014

Hola

El dia 8 maig de 2014 19.26, Narcis Garcia <informatica at actiu.net> ha
escrit:

> Em sembla que no hi ha un sol partit amb ajuntament que no tingui equips
> amb programari lliure. També he vist mocions municipals a favor del
> programari lliure però sense cap efecte pràctic.
> Aquesta disparitat teòrica i pràctica també es veu a les diferents àrees
> de la Generalitat i demés administracions de l'Estat.
>
> Jo també estic d'acord amb què fins avui la part més influent ha estat
> el personal d'informàtica. Per les millores exemplars, sempre es bo
> començar per casa.
>
>  L'objectiu del GT serà suplir les mancances que la CUP té en aquest
àmbit. Intentarem sensibilitzar la militància i fer feina concreta per
avançar cap a una societat més lliure en el camp de la tecnologia.

> El 08/05/14 18:12, Adam Deosdad ha escrit:

Probablement en David serà a la trobada encara que en algun altre grup de
treball, si el veig ja li comentaré o si vens ho pots fer tu mateix.

Personalment no conec la situació a les administracions públiques però crec
que seria un punt important a treballar. Si teniu coneixements i idees
sobre el tema seria molt enriquidor que les féssiu arribar, si no pot ser
presencialment les puc fer arribar jo mateix.

Aquesta serà la primera trobada del grup de treball i hem fet una
convocatòria pública i enviaments a varis actors que creiem que poden
aportar-hi coneixement i experiència (pirates, caliu, softcatala, kde.cat,
wikimedia, etc.). Si voleu fer circular la convocatòria a persones o
col·lectius que creieu que hi haurien de ser ens faríeu un favor.