Grup de treball sobre tecnologia a la trobada de la (C) Unitat Popular

Sisco Garcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Fri May 9 08:37:28 UTC 2014

El 08/05/14 20:56, Joan Maspons ha escrit:
> [...]
>     així
>     > com també ho porten els del Partit Pirata. I és més del
>     funcionari de
>     > torn que hagi com a informàtic que del polític encarregat.
>     >
>     >

> Personalment no conec la situació a les administracions públiques però
> crec que seria un punt important a treballar. Si teniu coneixements i
> idees sobre el tema seria molt enriquidor que les féssiu arribar, si
> no pot ser presencialment les puc fer arribar jo mateix.
Des de Caliu es va fer arribar una carta al president de la Generalitat,
i des de l'institut on treballo ho vam copiar i ho vam adaptar a
l'Ensenyament, podeu trobar-la a
http://siscogarcia.wordpress.com/2011/06/17/carta-al-president-de-la-generalitat/

> [...]
>     >
>     >     Ens veiem dissabte.
>     >
>     >     Moltes gràcies.
>     >
>     >     [1] https://www.facebook.com/events/1421237924808375
>     >
>     >
>     >     --
>     >     Ubuntu-l10n-ca mailing list
>     > Ubuntu-l10n-ca a lists.ubuntu.com
>     <mailto:Ubuntu-l10n-ca a lists.ubuntu.com>
>     <mailto:Ubuntu-l10n-ca a lists.ubuntu.com
>     <mailto:Ubuntu-l10n-ca a lists.ubuntu.com>>

Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>