Grup de treball sobre tecnologia a la trobada de la (C) Unitat Popular

Narcis Garcia informatica at actiu.net
Thu May 8 17:26:00 UTC 2014

Em sembla que no hi ha un sol partit amb ajuntament que no tingui equips
amb programari lliure. També he vist mocions municipals a favor del
programari lliure però sense cap efecte pràctic.
Aquesta disparitat teòrica i pràctica també es veu a les diferents àrees
de la Generalitat i demés administracions de l'Estat.

Jo també estic d'acord amb què fins avui la part més influent ha estat
el personal d'informàtica. Per les millores exemplars, sempre es bo
començar per casa.

El 08/05/14 18:12, Adam Deosdad ha escrit: