Grup de treball sobre tecnologia a la trobada de la Unitat Popular

Adam Deosdad adam.deosdad at gmail.com
Thu May 8 16:12:42 UTC 2014

Malgrat estic d'acord amb el plantejament que feu les CUP, podríeu començar
donant exemple ja que David Fernández va dir en una entrevista que
treballava amb un Mac. Cap al final
https://soundcloud.com/jsalvia/entrevista-a-david-fern-ndez-a
Amb la filosofia d'implantar programari lliure a l'administració
(ajuntaments) m'he trobat gent de Convergència,  Esquerra o ICV, així com
també ho porten els del Partit Pirata. I és més del funcionari de torn que
hagi com a informàtic que del polític encarregat.

El dia 8 maig de 2014 16.49, Joan Maspons <joanmaspons a gmail.com> ha escrit: