Noves cadenes a l'app-install-data

Sergi Mateo sergimateo at ubuntu.cat
Fri May 6 20:35:20 UTC 2011

Hola Joan,

El 6 de maig de 2011 21:57, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:

> Hola Sergi,
>
> He acceptat totes les cadenes i només en queda una on hi he fet un
> suggeriment, ja diràs què et sembla:
>

> https://translations.launchpad.net/ubuntu/natty/+source/app-install-data-ubuntu/+pots/app-install-data/ca/+translate?show=untranslated

Em sembla correcte. Tot s'ha de dir, no sabia com traduir-la i vaig proposar
un "matxembrat" per tal de suggerir alguna cosa i no deixar-la abandonada
sense traducció. Suport no em sonava a res, però ho vaig suggerir i au. Però
com has apuntat, si li hagués fet una ullada al recull probablement hagués
arribat a una traducció millor. Mea culpa.

Salut,

Sergi