Problemes amb la versió amb català estàndard causats per canvis a la versió en valencià

Toni Hermoso Pulido toniher at softcatala.cat
Sun May 1 18:47:26 UTC 2011

Al 01/05/11 13:39, En/na Pau Iranzo ha escrit:
> El 1 de maig de 2011 13:24, Jordi Mas <jmas at softcatala.org> ha escrit:

> No, de cap manera. El Firefox té una sèrie de traduccions oficials que
> són les que s'instal·len per defecte o es troben als repositoris de
> les distribucions. El paquet valencià és un paquet com qualsevol altre
> que té l'estatus de «extensió», com ho podria ser el firebug. Això vol
> dir que per instal·lar-lo cal anar a la pàgina d'extensions i
> baixar-lo.
>
> El David Planella va fer-nos el favor d'afegir el paquet valencià del
> [...]

Hola gent,

ja vam comentar-ho a:
http://llistes.softcatala.org/pipermail/softvalencia/2011-March/000119.html
Tot plegat és doncs una cosa que cal treballar a nivell de bug de
Mozilla (i potser ja seria per:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Variant_valenciana#Seguiment_de_la_implementaci.C3.B3)
La cosa no se solucionarà ràpidament però crec que val la pena moure-ho.
Pau, com ja em vas comentar, mirem de quedar per estudiar-ho millor i
obrir més bugs si calen.
Un aspecte que em sembla curiós és perquè en algunes instal·lacions surt
primer en variant valenciana i en altres no. Seria interessant reproduir-ho.

A nivell d'Ubuntu, i altres distribucions, ara per ara, crec que seria
preferible que paquets valencians 'conflictius' com els de Mozilla, o
del LibO possiblement, tinguessin un paquet apart del català general.

Els meus cinc cèntims,

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat