Re: Problemes amb la versió amb català estàndard causats per canvis a la versió en valencià

Pau Iranzo paulists at gmail.com
Tue May 3 05:16:36 UTC 2011

Hola de nou,

Toni, sembla que hi ha algun problema. Als comentaris de l'article que vaig fer:
http://www.gnulinux.cat/2011/05/firefox-a-natty-per-defecte-variant-valenciana-com-tornar-a-la-versio-catala-general/#comments

Comenten que a Arch i a Debian també ha passat. En aquest cas ja no
tinc clar que la problemàtica haja estat el paquet que vam posar a
l'ubuntu, ja que a arch i a debian, en principi, no s'instal·la cap
paquet de ca-valencia. I sense paquet de ca-valencia, en cap moment no
s'hauria de mostrar res en valencià.

De tota manera he de dir que fins fa quatre dies jo feia servir Arch i
no havia tingut cap problema.

Salut,

Pau

El 1 de maig de 2011 20:47, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit: