app-install-data per revisar

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Wed Apr 6 09:40:52 UTC 2011

El 5 d’abril de 2011 20:58, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:

> Hola de nou,

Hola,

> Ja he revisat l'app-install-data. He acceptat la majoria de les cadenes i
> he deixat nous suggeriments a la resta. A veure si algú hi pot fer un cop
> d'ull i després ja les acceptaria.

M'ho he mirat i, sense ser qui ha fet les traduccions, m'ha semblat que la
majoria de suggeriments que has fet són correctes; només hi he fet dos
suggeriments nous que m'han semblat millors.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>