app-install-data per revisar

Joan jodufi at gmail.com
Tue Apr 5 18:58:16 UTC 2011

Hola de nou,

Ja he revisat l'app-install-data. He acceptat la majoria de les cadenes i he
deixat nous suggeriments a la resta. A veure si algú hi pot fer un cop d'ull
i després ja les acceptaria.

Molt bona feina a tothom que ha contribuït a fer les traduccions!

Salut,
Joan

El 3 d’abril de 2011 21:35, Joan <jodufi at gmail.com> ha escrit: