app-install-data per revisar

Walter Garcia-Fontes walter.garcia at upf.edu
Wed Apr 6 09:50:31 UTC 2011

* Joan [05/04/11 21:03]:
> Ja he revisat l'app-install-data. He acceptat la majoria de les cadenes i he
> deixat nous suggeriments a la resta. A veure si algú hi pot fer un cop d'ull i
> després ja les acceptaria.

L'he revisat i en general els suggeriments em semblen bé excepte els
següents:

1850. Penso que "refresh" s'hauria de traduir per actualitza, no he
vist massa aplicacions que usin "refresca".

3219. Penso que s'ha de deixar com "Radio Pandora", sembla tot junt un
nom propi.

3645. S'hauria de mantenir "vostre" com a l'original.

3924, 3925, 4084, 4085: Penso que "panel" es tradueix per tauler, no
per quadre.

4456. Mantindria les cometes com a l'original.

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de Llobregat