Re: Traducció del Manual del Linux Mint

Francesc Dorca i Badia francesc.dorca at gmail.com
Fri Nov 19 22:55:31 GMT 2010

Hola a tothom,

Abans que res, David, moltes gràcies per la teva ajuda i els teus
comentaris.

He introduït els dos canvis més senzills: he canviat les cometes altes per
baixes i he traduït el peu de pàgina. Pel que fa les captures de pantalla,
em temo que em resultaria massa laboriós. Ara mateix acaba de sortir la
versió 10 del Linux Mint i crec que té més importància disposar a temps d'un
manual en català (la darrera traducció és mooooolt antiga !!) que allargar
més la data de lliurament de la traducció per poder fer totes les captures,
perquè -com acabo de dir- ja faig tard.

Esperaré un temps prudencial (una setmana) a veure si hi ha algun altre
suggeriment i finalment enviaré el manual a la gent del Linux Mint.

Com ja et vaig comentar, estic acabant de traduir un manual de l'Inkscape.
Un cop ho tingui enllestit, em puc posar a traduir el Manual de l'Ubuntu.
Per cert, no hi ha encara cap manual de la versió actual? L'única que he
vist és la Lucid Lynx.

Atentament,

Francesc

El 18 de novembre de 2010 12:18, David Planella <
david.planellaagooglemail.com> ha escrit: