Cadena sense traduir a l'Ubuntu

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Sun May 23 10:07:03 BST 2010

El 23 de maig de 2010 9:05, Joan <jodufiagmail.com> ha escrit:

> Doncs ja l'he traduït :)

Moltes gràcies Joan, tu treballant i nosaltres de festa per València (
https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/LucidLynx).

> https://translations.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/mountall/+pots/mountall/ca/+translate
>
> A veure si algú s'ho pot revisar, i així quan corregeixin l'error, ja
> tindrem feta la traducció. S'haurien de revisar totes les cadenes, ja que
> sense voler n'he acceptat unes quantes.

Ara estic embolicat, m'ho miro al vespre o un dia d'aquests ;)

Sisco.

> Salut,
> Joan
>

> El 19 de maig de 2010 9:24, David Planella <david.planellaagooglemail.com>ha escrit:
>
> Bones,

Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>