Comprovacio dels paquets de llengua nous al Lucid

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Sun Jul 25 23:17:43 BST 2010

El 24 de juliol de 2010 15:20, Narcis Garcia - GiLUG
<informaticaaactiu.net>ha escrit:

> Igualment, no entenc com es veuen tantes cadenes en anglès que ja eren
> traduïdes al català en versions anteriors d'OpenOffice.
>
> Narcís, procura no fer «top-posting» [1] en respondre els missatges ja que
costa de seguir el fil de la conversa.

[1] http://ca.wikipedia.org/wiki/Top-posting

Gràcies,

Sisco.

> Gracies per l'aclariment.
>
> Al 21/07/10 13:53, En/na David Planella ha escrit:

> https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-translators/2010-July/003752.html

Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>