Recordatori: data d'entrega de les traduccions aquest dijous

Joan jodufi at gmail.com
Fri Apr 23 07:15:03 BST 2010

El 22 d’abril de 2010 19:44, David Planella
<david.planella at googlemail.com>ha escrit:

> El 20 d’abril de 2010 13:19, David Planella
> <david.planella at googlemail.com> ha escrit:

> Corregeixo: si és a les 20:00 UTC, serà a les 22:00 hora catalana.
>
> Jo ara surto i no podré mirar-m'ho més fins demà, però si algú veu
> alguna cosa crítica que s'hagués de traduir, feu un toc!
>
> Sempre hi ha els paquets de llengua després de l'alliberament per
> acabar de completar o corregir petites coses.

Em sap greu però tampoc he tingut temps de mirar-me res més. Tot i això tots
els mòduls que vas comentar s'ha traduït i pujat a temps.

Ara ens podríem centrar en intentar que totes les traduccions d'aquesta
pàgina [1] estiguin al 100%. Començant pel checkbox [2] i el totem [2], que
té moltes cadenes específiques de l'Ubuntu.

Salut,
Joan

[1]
https://translations.launchpad.net/ubuntu/lucid/+lang/ca/+index?start=0&batch=160