Recordatori: data d'entrega de les traduccions aquest dijous

David Planella david.planella at googlemail.com
Fri Apr 23 08:22:12 BST 2010

El 23 d’abril de 2010 8:15, Joan <jodufi at gmail.com> ha escrit:
> El 22 d’abril de 2010 19:44, David Planella <david.planella at googlemail.com>
> ha escrit:

> Em sap greu però tampoc he tingut temps de mirar-me res més. Tot i això tots
> els mòduls que vas comentar s'ha traduït i pujat a temps.

No passa res, crec que com ja deia tenim el més important cobert. Bé,
s'ha de dir a cada nova versió, però el Lucid és la millor versió
traduïda fins ara! :)

> Ara ens podríem centrar en intentar que totes les traduccions d'aquesta
> pàgina [1] estiguin al 100%.

Sí, bona idea.

 Començant pel checkbox [2] i el totem [2], que
> té moltes cadenes específiques de l'Ubuntu.

Un parell de comentaris:

* Jo em centraria en el Totem abans que en el Checkbox. En el Totem si
no recordo malament, les cadenes específiques són del connector de
continguts de la BBC. El Checkbox no l'he considerat una prioritat
perquè les traduccions no acaben de funcionar (algunes no es
carreguen), per això no el vaig mencionar.

Salut!