Re: Documentació

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Tue Apr 13 09:28:10 BST 2010

El 13 d’abril de 2010 7:28, David Planella
<david.planellaagooglemail.com>ha escrit:

> Bones Joan!
>
> Així doncs abans del dijous hauríem de mirar d'acabar:
>
> * ubiquity (
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/ubiquity/+pots/ubiquity-debconf/ca/+translate
> )
> * ubiquity-slideshow
> (
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/ubiquity-slideshow-ubuntu
> )
> * ubuntu-docs (
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/lucid/+source/ubuntu-docs)

Hola David,

Perdona però no entenc què ens demanes, si no m'equivoco dels slideshows
només cal revisió, no així en el cas del del xubuntu... si tinc una estona
em poso. Crec que és feina pels revisors, oi?

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>