Re: Documentació

David Planella david.planella at googlemail.com
Tue Apr 13 10:31:59 BST 2010

El 13 d’abril de 2010 10:28, SiscoGarcia <sisco.garcia at ubuntu.cat> ha escrit:

> El 13 d’abril de 2010 7:28, David Planella <david.planella at googlemail.com>
> ha escrit:

> Hola David,
>
> Perdona però no entenc què ens demanes, si no m'equivoco dels slideshows
> només cal revisió, no així en el cas del del xubuntu... si tinc una estona
> em poso. Crec que és feina pels revisors, oi?

Exacte. En els mòduls on ja hi ha traduccions, la feina és pels
revisors, mentre que en els mòduls on encara hi ha cadenes per
traduir, la feina és per als traductors.

* Traducció: qualsevol pot fer suggeriments de traducció. Fins i tots
aquells que tenen permisos d'introduir traduccions directament fan
primer suggeriments, en comptes de traduir directament, de manera que
les traduccions es puguin revisar.

* Revisió: també qualsevol pot fer la revisió i afegir-hi suggeriments
alternatius, si ho creu convenient (correccions d'errors, d'estil,
etc.)