GNOME-Do i connectors del GNOME-Do

Joan jodufi at gmail.com
Tue Aug 18 23:11:46 BST 2009

Hola Anna,

Molt bona feina al GNOME-Do.

He fet les correccions que he considerat oportunes (poques), no les he
deixat com a suggeriments perquè moltes eren fetes per altres persones i
moltes de les traduccions les havia fet jo (potser jo no era la millor
persona per a fer la revisió...)

Quan pugui faré una repassada als connectors.

També et demanaria que en futures traduccions directament al launchpad,
deixessis aquestes com a suggeriments, així després és més fàcil saber
quines són les cadenes noves per a revisar.

Tot i això, bona feina!!

Salut,
Joan

El 27 / juliol / 2009 13:46, anna marti gomez
<anna_marti_gomez at hotmail.com>ha escrit: