Re: Documentació

Joan jodufi at gmail.com
Tue Aug 18 23:16:06 BST 2009

Hola Anna,

En principi pots continuar traduint la documentació del servidor, que no hi
haurà cap canvi, i encara hi queda molta feina.

El canvi de la documentació està relacionat amb la documentació del GNOME
(va arribar algun correu relacionat amb aquest tema en aquesta llista??).

Salut,
Joan

El 17 / agost / 2009 11:54, anna marti gomez
<anna_marti_gomez at hotmail.com>ha escrit: