Nou usuari a la llista

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sat Nov 8 23:48:27 GMT 2008

A Dimarts 04 Novembre 2008, J Biel va escriure:
> Hola,
>
> fa temps que havia conegut l'existència del projecte de traducció
> de l'ubuntu i finalment m'he decidit a participar-hi. Sóc usuari de
> Kubuntu des de fa 3 anys i crec que la feina que feu es força important.
> Ara mateix tinc varies preguntes:

Hola J Biel,

El David ja t'ha respost profusament el teu correu, però jo voldria afegir una
qüestió:

Esmentes al damunt que ets usuari de Kubuntu. La Kubuntu està formada per
programes del projecte KDE i per altres específics de la Kubuntu. Cal
destacar que les traduccions al català del KDE les portem des d'una llista
específica (tal i com es fa amb les traduccions al català del Gnome o
d'altres escriptoris). Si el teu interès és en col·laborar amb les
traduccions del KDE, el meu consell és que et subscriguis a la llista
corresponent, que pots trobar a
https://mail.kde.org/mailman/listinfo/kde-i18n-ca . Trobaràs més informació a
la web del grup de traducció: http://cat.kde.org

En canvi, si el teu interès és en traduir aquell programari específic de la
Kubuntu i derivats, aleshores la llista correcta és aquesta.

Sigui com sigui, benvingut.

Orestes Mas
Membre del grup de traducció del KDE al català.