Re: Traducció de la documentació del basic commands

David Planella david.planella at googlemail.com
Sun Jun 22 11:26:07 BST 2008

Bones Joan,

ja fa temps d'això, però si et semblen bé les correccions que adjunto,
pujaré la traducció del basic-commands, amb la qual cosa enllestiré
l'últim dels fitxers de la documentació de l'Ubuntu que vas enviar i
que havia quedat penjat.

Com ja et vaig dir en l'últim missatge (a sota), com que la data
d'enviament fou més tard que la data límit, no va entrar per al Hardy,
però si el pujo ara segurament s'inclourà com a molt tard a la propera
8.04.1 (per a la qual, que jo sàpiga, encara no hi ha cap data
establerta).

Salut i bona feina!,
David.

El 27 / abril / 2008 12:18, David Planella
<david.planella at googlemail.com> ha escrit: