Re: Dubtes existencials...o gairebé

Ramon Vilar ramon.vilar at gmail.com
Wed Mar 21 16:24:38 GMT 2007

Bona tarda Josep!
Jo et puc ajudar amb el tema dels noms dels menús. La resposta és: sí
que cal traduir-los. I s'ha de fer!
Pots ajudar-te mirant la teva Ubuntu o bé preguntant a la llista per
si estàs traduint un paquet que no tens instal·lat.
Del tema de les cadenes, no en tinc ni idea. Jo intento respectar-ho
al màxim, però no sé ben bé com funciona.

Ramon

2007/3/21, Josep Sànchez Mesegué <papapep at gmail.com>:

Ramon Vilar Gavaldà - http://ramonvilar.facil.cat
Membre de FÀCIL - http://www.facil.cat