[ubuntu-hu] Sziasztok

Szekeres Barnabas szekeresbarnabas at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 09:50:11 GMT

(érdemes lenne elolvasnod azt a szálat, ahol valaki segítséget kért
> Ubuntu telepítéshez, bocs, de Muhahah)

Megnézem

> ? mi az, hogy minőség? Ha van egy 12 éves srác aki olyan cuccokat ír,
> amiknek a minősége rossz, mert tele van félinformációkkal és
> hülyeségekkel, de kortársai őt olvasva ismerik meg a Linuxot akkor most
> ez legyen a planet-en vagy ne mert nincs minősége. Ugyan ez igaz
> fordítva is. Én sok emberrel találkozom, és hidd el sokat tanultam
> olyanoktól is akik elsőre nem minőségi munkát állítottak elő.

Igen de a kortársai ha egy picit jobban megnézik akkor ezt fogják látni.
"Nahát XY 12 éves srác aki ezt a postot írta és milyen igénytelen ez a
bejegyzés? Rá mert bízni ekkora felelősséget ez a közösség? Komolytalanok"
Ez itt nem a homokozó, hidd el a kor nem számít, élő példa ként is
felhozatom magam. Velem sem kivételeztek a korom miatt régen, nekem is ugyan
Ăşgy bizonyĂ­tanom kellett Ă©s sikerĂĽlt.

> Itt most feladat osztásról van szó? Nem arról, hogy az ubuntu-val
> foglalkozókat megismerjük? A közösséget? Vagy csak a geek-eket?

Valóban nem feladatról van szó, hanem vélemény nyílvánítás lehetőségéről, és
az egyének tapasztalatinak megismeréséről. De figyelembe kell vennünk egy
bejegyzésnek milyen formában, stílusban és háttérinformáival vannak ellátva.
Ha most egy gyengébb példát szeretnék felhozni, mondanám nézdd meg a régebbi
Ubuntu blogbejegyzéseket amik kikerültek anno.

> Ahova magamat beteszem oda mást is szívesen, hisz miért dönteném el
> előre egy olyan emberről akinek nincs egy bejegyzése sem, hogy jó vagy
> sem. Miért lennék én más mint minden más ember? Miért lenne értékesebb
> az én tartalmam mint bárki másé? Nem érzem úgy, hogy én különb lennék
> bárki másnál. Főleg nem Ubuntu terén. Eddig egy konferencián voltam és
> egy rilíz partin, azon se akkor amikor volt. ;) Ubuntut használok és
> szeretem, de nem értek hozzá. Ubuntu-val kapcsolatban nincsenek minőségi
> tartalmaim.

Nincsenek de más téren vannak: Bízom benne neked ennyi bőven elég is lesz
referencia képpen.
De akkor megpróbálom másképpen: Képzeld el, hogy nincs időd a saját blogodba
írni. Ha most a levlistán azt mondanánk aki akar blogolhat oda, tessék csak,
te beválallnád valóban? Sőt ráadásul a te nevedben írná a postokat!
Névtelen, ismeretlen embernek adnál jogot azonnal? Bátor vagy az biztos és
nagyon megbĂ­zol mindekiben :)

> Ezek olyan alaptalan félelmek, amiket nem tudok elfogadni. Ráadásul
> arról van szó, hogy igen is az oda nem illő bejegyzések is jelenjenek
> meg. Vagy Te mit értesz oda nem illő bejegyzésen? Valami megfoghatatlan
> misztikus minőségi mutatóval fogsz méricskélni?

Oda nem illő bejegyzés = tartalmilag nem elfogadható, nem alátámasztott, nem
hiteles, szintaktikailag, szemantikailag helytelen.