[ubuntu-hu] Sziasztok

Palocz Istvan istvan at palocz.hu
2008. Okt. 26., V, 09:20:24 GMT

Szekeres Barnabas írta:

> Nem mindenki de van aki igen. Félre ne érts itt senkit, nem
> sztereotípiát alkotunk az idegenekről vagy az alkotásukat hirtelen
> felmutatni vágyó Ubuntu bloggerekről, hogy biztosan egy sorozat gyilkos.
(érdemes lenne elolvasnod azt a szálat, ahol valaki segítséget kért
Ubuntu telepítéshez, bocs, de Muhahah)

> Mint említettem már nem régibbe csak minőségi munkát biztosíthatunk,
> igényes tartalommal ehhez pedig meg kell felelni.
? mi az, hogy minőség? Ha van egy 12 éves srác aki olyan cuccokat ír,
amiknek a minősége rossz, mert tele van félinformációkkal és
hülyeségekkel, de kortársai őt olvasva ismerik meg a Linuxot akkor most
ez legyen a planet-en vagy ne mert nincs minősége. Ugyan ez igaz
fordítva is. Én sok emberrel találkozom, és hidd el sokat tanultam
olyanoktól is akik elsőre nem minőségi munkát állítottak elő.

> Akit nem ismerünk
> személyesen és csak beesik a levlistára nyilván befogadunk meghallgatjuk
> véleményét, de nem oszthatunk neki ki azonnal olyan feladatot, amit nem
> biztos, hogy megfelelően el tudna látni.
Itt most feladat osztásról van szó? Nem arról, hogy az ubuntu-val
foglalkozókat megismerjük? A közösséget? Vagy csak a geek-eket?

> Most nézd meg ezt az oldalt,
> biztosan megismered "http://palocz.hu/" látszik nem ma kezted, van
> szakmai tudásod, de akinek még nincs mit felmutatni, azonnal bemernéd
> vágni a mélyvízbe és kockáztatni az Ubuntu Planet minőségi munkáját?
Ahova magamat beteszem oda mást is szívesen, hisz miért dönteném el
előre egy olyan emberről akinek nincs egy bejegyzése sem, hogy jó vagy
sem. Miért lennék én más mint minden más ember? Miért lenne értékesebb
az én tartalmam mint bárki másé? Nem érzem úgy, hogy én különb lennék
bárki másnál. Főleg nem Ubuntu terén. Eddig egy konferencián voltam és
egy rilíz partin, azon se akkor amikor volt. ;) Ubuntut használok és
szeretem, de nem értek hozzá. Ubuntu-val kapcsolatban nincsenek minőségi
tartalmaim.

> Biztos vagyok benne nem nézné jó szemmel a többi blogger sem, hogy
> egyvalaki hazavágja az ő hírnevüket, egy-két igénytelen oda nem illő
> bejegyzéssel. Remélem így már jobban átérzed a döntés helyzetett.
Ezek olyan alaptalan félelmek, amiket nem tudok elfogadni. Ráadásul
arról van szó, hogy igen is az oda nem illő bejegyzések is jelenjenek
meg. Vagy Te mit értesz oda nem illő bejegyzésen? Valami megfoghatatlan
misztikus minőségi mutatóval fogsz méricskélni?

pp