[ubuntu-hu] Sziasztok

Szekeres Barnabas szekeresbarnabas at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 08:54:23 GMT

> Nem az a főgondom egyébként, hogy döntötök, hanem az, hogy így.
> Szerinted mindenki lop Ă©s emberellenes? Nem? akkor meg minek
> feltételezni róluk.

Nem mindenki de van aki igen. Félre ne érts itt senkit, nem sztereotípiát
alkotunk az idegenekről vagy az alkotásukat hirtelen felmutatni vágyó Ubuntu
bloggerekről, hogy biztosan egy sorozat gyilkos. Mint említettem már nem
régibbe csak minőségi munkát biztosíthatunk, igényes tartalommal ehhez pedig
meg kell felelni. Akit nem ismerünk személyesen és csak beesik a levlistára
nyilván befogadunk meghallgatjuk véleményét, de nem oszthatunk neki ki
azonnal olyan feladatot, amit nem biztos, hogy megfelelően el tudna látni.
Most nézd meg ezt az oldalt, biztosan megismered "http://palocz.hu/" látszik
nem ma kezted, van szakmai tudásod, de akinek még nincs mit felmutatni,
azonnal bemernéd vágni a mélyvízbe és kockáztatni az Ubuntu Planet minőségi
munkáját? Biztos vagyok benne nem nézné jó szemmel a többi blogger sem, hogy
egyvalaki hazavágja az ő hírnevüket, egy-két igénytelen oda nem illő
bejegyzéssel. Remélem így már jobban átérzed a döntés helyzetett.