[ubuntu-hu] Sziasztok

Palocz Istvan istvan at palocz.hu
2008. Okt. 26., V, 08:23:29 GMT

László Torma írta:

> Nem a nagy öregek döntik el, hanem amelyikkel kapcsolatban nem érkezik
> komoly felhördülés a levlistán, az bekerülhet. Valamiféle szűrés
> mindenképpen kell, mert nem szeretnénk az Ubuntu Planet alatt
> illegális, jogsértő, perverz vagy igénytelen tartalmak gyűjtőhelyévé
> tenni.
Szerinted az Ubuntu közösség ilyen emberekből áll? Szerinted vannak
jelentős számban ilyen emberek? Szerinted ezek valós félelmek? Újra
kérdezem: szükség van-e ilyen *előzetes* szűrésre vagy sem?

Ha én be szeretnék kerülni és azt mondanák, hogy no-no előbb megnézzük,
hogy nem teszel-e közzé fent nevezett tartalmakat, akkor lehet nem esne
jól. Részemről már a feltételezés is sértő. Részemről nem szívesen
megyek olyan szórakozóhelyre, ahol bemenetkor megmotoznak. (és itt a nem
szívesen-en van a hangsúly)

Mi történik most. Valaki betolja a blogját és mások írnak róla egy két
szót. Én pl szívesen veszem a kritikát és örülök neki, ha személyesen
nekem írják. Annak viszont nem örülnék feltétlen, ha itt a listán
mindenki véleményezné az általam felhelyezett tartalmakat és azok
minőségét. (lehet nem vagyok egyedül) Nem törnék össze, nem bántana, nem
esnék kétségbe csak nem esne jól. Persze túlélném és másnap már nem
emlékeznék rá, szóval nem arról van szó, hogy a sarokban sírdogálnék és
az öngyilkosságot fontolgatnám ;)

> Az Ubuntu közösségnek képviselnie kell Magyarországon az
> Ubuntut, ebbe szerintem nem fér bele, hogy teret adunk vállalhatatlan
> tartalmaknak.
És én ezt írtam? Azt írtam, hogy jelenjenek meg a törvénysértő tartalmak
és gonosz emberellenes gondolatok? Ha utólag kerül ki a planetről
valakinek a blogja, mert olyanokat kezd el csinálni ami nem vállalható
az miért nem megoldás erre?

  Inkább Habsburgozzanak kicsit a levelezőlistán, hogy mi
> mennyire diktatorikusak vagyunk, minthogy nap mint nap azt kelljen
> olvasnom az Ubuntu Planetet, hogy kiket akasztana fel, lőne a dunába
> valaki, vagy webfordítással készült, innen-onnan forrásmegjelölés
> nélkül összelopkodott HowTo-k sorakozzanak.
Nem az a főgondom egyébként, hogy döntötök, hanem az, hogy így.
Szerinted mindenki lop és emberellenes? Nem? akkor meg minek
feltételezni róluk.

pp