[ubuntu-hu] Sziasztok

Palocz Istvan istvan at palocz.hu
2008. Okt. 26., V, 10:15:32 GMT

Szekeres Barnabas írta:
> De akkor megpróbálom másképpen: Képzeld el, hogy nincs időd a saját
> blogodba írni. Ha most a levlistán azt mondanánk aki akar blogolhat oda,
> tessék csak, te beválallnád valóban? Sőt ráadásul a te nevedben írná a
> postokat! Névtelen, ismeretlen embernek adnál jogot azonnal? Bátor vagy
> az biztos és nagyon megbízol mindekiben :)
Na itt a lényeg! Itt nem arról van szó, hogy névtelenül lehet blogolni!
Ott virít minden bejegyzés mellett a neve, mint láthatod előző
levelemben szintén két nevet írtam. Nem hinném, hogy a közösségről állít
ki szegénységi bizonyítványt az aki saját magát égeti. Ezzel az erővel a
fórumot is be kéne zárni.

pp