[ubuntu-hu] Sziasztok

László Torma tormail at gmail.com
2008. Okt. 25., Szo, 22:21:36 BST

> Szerintem egy közösség attól nyitott, hogy nem a nagy öregek döntik el,
> hogy ki kerülhet bele és ki nem.

Nem a nagy öregek döntik el, hanem amelyikkel kapcsolatban nem érkezik
komoly felhördülés a levlistán, az bekerülhet. Valamiféle szűrés
mindenképpen kell, mert nem szeretnénk az Ubuntu Planet alatt
illegális, jogsértő, perverz vagy igénytelen tartalmak gyűjtőhelyévé
tenni. Az Ubuntu közösségnek képviselnie kell Magyarországon az
Ubuntut, ebbe szerintem nem fér bele, hogy teret adunk vállalhatatlan
tartalmaknak. Inkább Habsburgozzanak kicsit a levelezőlistán, hogy mi
mennyire diktatorikusak vagyunk, minthogy nap mint nap azt kelljen
olvasnom az Ubuntu Planetet, hogy kiket akasztana fel, lőne a dunába
valaki, vagy webfordítással készült, innen-onnan forrásmegjelölés
nélkül összelopkodott HowTo-k sorakozzanak. Nyilván ezért kell itt
jelentkezni, és ezért nézzük meg a blogokat, nem pedig azért, hogy
kiszúrjunk az emberekkel...