[ubuntu-hu] Sziasztok

Szekeres Barnabas szekeresbarnabas at gmail.com
2008. Okt. 26., V, 08:16:35 GMT

Gyorsan végig futottam az elmúlt napok hozzászólásait a levlistán. Srácok,
én is csak valahol ott tudok állást foglalni, ahol Toros. Az Ubuntu és a
mögötte álló közösség mind külföldön mind Magyarországon kezd elismertté
válni. Sajnos részben emiatt valahol meg kell húznunk egy határt és nem az
öregekről van itt szó tényleg, hanem szimplán azokról az emberekről akik
idáig elvitték ezt az egészet. Egy bizonyos szinten már csak minőségi munkát
adhatunk ki a kezünkből különben elveszik a hitelleséggünk. Aki úgy érzi
minőségi munkát tud végezni az bizonyítson, a lehetőség pedig mindenkinek
adott.