[ubuntu-hu] Elmegyek blogok

Őry Máté orymate at gmail.com
2008. Május. 13., K, 07:50:44 BST

> Amit viszont jó lenne megtenni (lehet nyitott kapukat döngetek) az a wiki
> oldal. Tudom van hupwiki de az nem ugyanaz, mint amikor a gyakran feletett
> kérdésekre adott jó válaszokat valaki összefoglalja leírja. Ezt eddig a
> blogokban olvastam pl a virtualbox/vmware usb beüzemelés, vagy a virtualbox
> telepítés. Ezt lehetne wikiben is.
> Vagy a hupwikit kell kicsit felturbózni.

Az első ubuntu.hu egy wiki volt. Már lassan másfél-két évvel ezelőtt
arra jutottunk, hogy nem lehet egy ekkora (és akkor még a mainak
töredéke) méretű közösség munkáját ilyen formában élvezhető minőségi
keretek közt tartani a mi eszközeinkkel (többek közt ekkor hoaryról
szóló írások is voltak még szép számmal, pedig már a dapperre
készültünk; nem volt semmilyen egység a leírások közt terminológia és
módszerek tekintetében [például hol apt-get, hol aptitude, hol
synaptic szerepelt]; a helyesírási színvonal drámaian csökkent). Most
ez a szigorúbb koordinálás a dokumentációs csapat feladata. A
blogbejegyzésként beküldött megfelelő minőségű vagy tartalmú
bejegyzéseket feldolgozzák, és megjelenítik a dokumentációs oldalon.

--
Őry Máté