[ubuntu-hu] Elmegyek blogok

garaboncia garaboncia at gmail.com
2008. Május. 13., K, 07:35:45 BST

2008. május 13. dátummal PT ezt írta:
> Szia

> En ugy emlekszem valamelyik #drupal.hu megbeszelesen ugy dontottunk,
> hogy csak az blogolhat aki letett valamit az asztalra, ez miert nem
> lett megvalositva?
>
> Ha valaki blogolni akar akkor arra rengeteg oldal kinal lehetoseget.
> Az ubuntu.hu az n+1 ahol lehet, nem hiszem, hogy nagy lelki tores lenne.
>
> Ami esetleg meg megoldas lehet, hogy a nem ubuntu-hoz kapcsolodo
> blogokat attenni egy blog.ubuntu.hu ala, es akkor talan a mostani
> blogolok se sertodnek meg.
>
> York.

> [...]

Szia!

Igazad van. Szerintem is felesleges az ilyes blog. Kizárólag szakmai írásokat
kéne "felengedni". És most a szakmain az Ubuntu közösséget is értem, tehát
nem csak a hogyan sikerült életet lehelnem a szomszéd xy hardverébe félékre
gondolok.
Amit viszont jó lenne megtenni (lehet nyitott kapukat döngetek) az a wiki
oldal. Tudom van hupwiki de az nem ugyanaz, mint amikor a gyakran feletett
kérdésekre adott jó válaszokat valaki összefoglalja leírja. Ezt eddig a
blogokban olvastam pl a virtualbox/vmware usb beüzemelés, vagy a virtualbox
telepítés. Ezt lehetne wikiben is.
Vagy a hupwikit kell kicsit felturbózni.
Én már régóta nem is az ubuntu.hu-n keresem a megoldást, hanem azonnal
guglizok, mert az gyorsabb egyszerűbb. Legfeljebb kicsit angolok is mellé ;-)

Üdv:garaboncia