[ubuntu-hu] Elmegyek blogok

Horváth Máté ginkosmail at gmail.com
2008. Május. 13., K, 08:31:19 BST

Őry Máté írta:

> Most ez a szigorúbb koordinálás a dokumentációs csapat feladata. A
> blogbejegyzésként beküldött megfelelő minőségű vagy tartalmú
> bejegyzéseket feldolgozzák, és megjelenítik a dokumentációs oldalon.

Így van, azért alakult a dokumentációs csapat, hogy ez a részleg is
naprakész legyen. A jövőbeni tervek között szerepel a restructured
textre való áttérés, a struktúra átrendezése stb. Ahogy Máté is leírta,
a csapatból adott személy az ubuntu.hu oldalról ezeket (hasznos blogok,
fórumtémák) az információkat kigyűjti és használható formába önti, ezek
után kerül publikálásra. Lehet, hogy még nem tisztázódott mindenkiben,
de a dokumentációk jelenleg teljesen frissek és kompatibilisek a Hardy
Heron verzióval, nyugodtan lehet keresni közöttük. Én úgy látom, hogy
az emberek még mindig a blogokban kutatnak megoldást várva a
dokumentációk helyett ami nem kifejezetten jó, láttuk , hogy  bizonyos
How-to  tartalmazhat  biztonsági hibákat stb.(lásd szkriptek) ezt mi
megpróbáljuk kiszűrni és egy rendezett formában eljuttatni a felhasználóhoz.

Üdv,
H.M.