[ubuntu-hu] guadalinex

Péter MÁTÓ mato.peter at andrews.hu
2007. Már. 18., V, 20:27:01 GMT

Viktor Nagy a következőket írta: (Sun, Mar 18, 2007 at 12:38:21PM +0100)
> Utána lehet írni egy programocskát, ahol ezeket "csomag"-ként telepíti
> a gép, hasonlóan az automatix és hasonló programokhoz. (Tudom, hogy
> ezzel szemben sokaknak ellenérzése van, de ez már azt jelenti, hogy
> továbbjutottunk a tiszta nem-en.)

Ha erre végül sor kerülne, akkor felesleges programocskát írni, ami feltelepít,
egyszerűen csak csinálni kell metacsomagokat, amik függnek az ajánlott
csomagoktól. Ezek olyanok lennének, mint mondjuk az ubuntu-desktop.

ĂĽdv
	Mátó Péter

##################################### FSF.hu Alapítvány - http://www.fsf.hu ####
############ "a jó béta-tesztelő megéri a súlyát gyémántban" - ESR #############
Név: nem elérhető
TĂ­pus: application/pgp-signature
MĂ©ret: 189 bytes
Leírás: Digital signature