[ubuntu-hu] guadalinex

Karoly Gossler listak at connor.hu
2007. Már. 18., V, 12:10:27 GMT

Szervusztok,

Viktor Nagy írta:
> szerintem lehet nagyon kicsiben is kezdeni (vagyis nem derivatívval,
> hanem személyre szabott ajánlásokkal)

Egyet kell értsek Phanaticcal. Ezt így elképzelni nagyon jó csak kell hozzá:

o olyan programozó(k) aki(k) perfekt(ek) a patchelésben és deb csomag
gyártásban.
o hibakövető rendszer az általunk patchelt csomagok hibáihoz.
o saját VCS ezeknek a patcheknek.
o saját repo ezeknek a csomagoknak.
o egyénileg elkészített cd kisokszorosításához elég pénz.
o ember aki teszteli a patchelt csomagokat és az elkészült cd-t.
o azoknak a programoknak amiket felveszed a listára közel 100%os
fordítottságúnak kell lennie.
o tehetséges grafikus aki a felmerülő grafikai igényeket profi
színvonalon oldja meg.

De ha ezek megvannak akkor lehet róla szó. De szerintem egyenlőre még
kicsi az aktív és szervezőképes m.o.-i ubuntu közösség ahhoz, hogy ilyen
mértékű dolgot el tudjon vinni. Teszem hozzá, sajnos. Én is szívesen
látnék egy saját ubuntu változatot ami inkább magyaroknak szól és
ötletem is lenne jó sok.