[ubuntu-hu] guadalinex

Viktor Nagy viktor.nagy at gmail.com
2007. Már. 18., V, 11:38:21 GMT

szerintem lehet nagyon kicsiben is kezdeni (vagyis nem derivatívval,
hanem személyre szabott ajánlásokkal)

pl: az általad készített magyar Live CD-re felrakunk egy html fájlt,
ami megadja, hogy kinek, milyen programokat ajánlunk, ezzel is
megkönnyítve az átállást.
Utána lehet írni egy programocskát, ahol ezeket "csomag"-ként telepíti
a gép, hasonlóan az automatix és hasonló programokhoz. (Tudom, hogy
ezzel szemben sokaknak ellenérzése van, de ez már azt jelenti, hogy
továbbjutottunk a tiszta nem-en.)

vagyis én sem hinném, hogy esélyünk lenne egy saját disztribúcióra, de
éppen ezért gondoltam, hogy nem a könyvtár/iskola/netpont hármasra
kell koncentrálni (ami valóban igényli a támogatást), hanem a
felhasználói gépekre.