[ubuntu-hu] dokumentáció

Karoly Gossler listak at connor.hu
2007. Már. 18., V, 15:00:58 GMT

Szervusztok,

Épp a neten barangoltam amikor kíváncsiságtól indíttatva megnézem, hogy
mi van a hivatalos magyar dokumentációval. Nos ez bizony már elkészült
és magyarul olvasható itt:

https://help.ubuntu.com/6.06/ubuntu/desktopguide/hu/

Ha valakinek van ideje, kapacitása, át kéne olvasni a szöveget, és az
esetleges magyartalanságokat, vesszőhibákat feljegyezni és jelenteni
vagy ide, vagy a fordítói listára, vagy privátba nekem.

pl a főoldalon rögtön találtam egy vesszőhibát :)

Az új ubuntu.hu -ra már jó lenne úgy felvinni a wikiből a
dokumentumokat, hogy csak azokat amik nincsenek benne ebben a leírásban,
és amik felkerülnek azok is aktívan hivatkozzanak erre a dokumentációra
(vagy ennek frissebb feisty változatára).